Een goed georganiseerde sector beschikt over complete en juiste informatie van ondernemingen die actief zijn in de branche. Dit voorkomt dat bedrijven, overheden en consumenten op basis van verkeerde informatie met elkaar in contact komen.

De initiatiefnemers achter HorecaDNA hebben jarenlange ervaring met beheren van zeer grote hoeveelheden informatie, die ingezet wordt om samenwerking te verbeteren en te bevorderen. Die informatie varieert van zeer privacy gevoelig tot openbaar beschikbaar. Ons informatiebeheer draagt in alle gevallen bij aan het leveren van de juiste dienst een de juiste klant.

Wie zijn wij?

De initiatiefnemers achter HorecaDNA zijn ruim 20 jaar actief in het private en publieke domein met het realiseren van innovatieve projecten, verrichten van onderzoek en beheren van data, bijvoorbeeld voor de jeugdzorg, de horeca, de bouw, de recreatie sector en de industrie.

Waar staan wij voor?

HorecaDNA biedt u correct beheer van uw gegevens. U heeft daar zelf maximale invloed op. Wij dienen uw belangen bij het gebruik door derden van uw informatie. Dit scheelt u tijd, doordat anderen u niet op basis van verkeerde gegevens benaderen. Wij hebben als doel de zakelijke en collectieve voordelen voor ondernemers te combineren met het in stand houden van een voor de sector belangrijk register.

Transparantie

Op onze activiteiten zal toezicht gehouden worden door de Stichting Digitale Dienstverlening Horeca. Ondernemers kunnen plaats nemen in de Gebruikersvereniging, die richting en sturing zal geven aan de doorontwikkeling van dit concept. HorecaDNA is daarmee een initiatief van, voor en door de horeca-ondernemers.